Προγράμματα

Πρόγραμμα Cross Training

Ομαδικά προγράμματα

Tabata Intervals: Υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση με το πρωτόκολλο TABATA. Ιδανικό για κάψιμο λίπους και βελτίωση της αερόβιας ικανότητας .

Power Tubes: Συνδυασμός αεροβικής προπόνησης και ενδυνάμωσης με λάστιχα, για όλες τις μυϊκές ομάδες.

Body intervals: Ενδυνάμωση με εναλλαγές οργάνων και μεθόδων σε συνδυασμό με λειτουργικές κινήσεις για όλο το σώμα.

Functional Pump: Μοντέρνα προσέγγιση της προπόνησης ενδυνάμωσης με μπάρες! Κιλά και εναλλαγές λειτουργικών κινήσεων για πρόκληση των μυών σε ένα πρόγραμμα για όλους.

Fitness effect: Αερόβιο στην αρχή, συνέχεια με ενδυνάμωση και για τελείωμα καλές διατάσεις!

Fit Challenge: Interval-circuit, εμπνευσμένο από την αθλητική προπόνηση, με λειτουργικές κινήσεις, ένταση, δυναμισμό και πρόκληση!

Dynamic Mobility: Μάθημα για την πιο βασική λειτουργία του σώματος, την ευλυγισία και την ευκαμψία. Αυξήστε το εύρος της κίνησης των αρθρώσεων και χτίστε μια γερή βάση για την πρόληψη τραυματισμών.

Fight &Body: Επιρροή από πολεμικές τέχνες, πρόγραμμα υψηλής έντασης!

Training Boxing: Υψηλής έντασης άσκηση που συνδυάζει την αερόβια προπόνηση με την ενδυνάμωση των μυών του σώματος με βασικά στοιχεία πυγμαχίας (αποκλειστικό μάθημα).

Zumba: Latin μουσική και στυλ σε ένα διασκεδαστικό πρόγραμμα. Ένα συνεχές πάρτι με εκατομμύρια οπαδούς σε όλο τον κόσμο

Pilates: Σύστημα για δυνατό κορμό και σωστή στάση σώματος. Οι ασκήσεις σε ροή και αναπνοή σε ένα τέλειο συνδυασμό.

Total BodyΕνεργοποίηση- ενδυνάμωση, μυϊκή τόνωση για όλες τις μυϊκές ομάδες που συμμετέχουν σε καθημερινές κινήσεις του σώματος.

BRAZILIAN BUTT: Πρόγραμμα μυϊκής τόνωσης και σύσφιξης που εστιάζει σε: γλουτούς – κοιλιά- προσαγωγούς – απαγωγούς , βελτιώνοντας το σχήμα τους και αφαιρώντας πόντους.

BARRE A’ TERRE: Μια σειρά ασκήσεων του κλασικού μπαλέτου που πραγματοποιούνται στο πάτωμα, μέσα από αυτό επιτυγχάνεται η ενδυνάμωση και αυξάνεται το εύρος κίνησης των αρθρώσεων και των μυών με αποτέλεσμα την σωστή στάση του σώματος.

Yoga: Η προσέγγιση της δύσης στη yoga με δυνατά αποτελέσματα. Οι asanas στοχεύουν στην ισορροπία, μυϊκή αντοχή, ενδυνάμωση, ευλυγισία και ψυχική ευεξία.

Πρόγραμμα Αίθουσας Μαχητικών

Πρόγραμμα Αίθουσας Παιδικών Τμημάτων

Πρόγραμμα Κρεβάτι Pilates REFORMER-TOWER

Κλείσε την θέση σου εδώ