Προγράμματα

Πρόγραμμα Cross Training

Ομαδικά προγράμματα

ΟΜΑΔΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

Tabata Intervals: Υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση με το πρωτόκολλο TABATA. Ιδανικό για κάψιμο λίπους και βελτίωση της αερόβιας ικανότητας .

Power Tubes: Συνδυασμός αεροβικής προπόνησης και ενδυνάμωσης με λάστιχα, για όλες τις μυϊκές ομάδες.

Body intervals: Ενδυνάμωση με εναλλαγές οργάνων και μεθόδων σε συνδυασμό με λειτουργικές κινήσεις για όλο το σώμα.

Functional: Μοντέρνα προσέγγιση της προπόνησης ενδυνάμωσης με μπάρες! Κιλά και εναλλαγές λειτουργικών κινήσεων για πρόκληση των μυών σε ένα πρόγραμμα για όλους.

Fitness effect: Αερόβιο στην αρχή, συνέχεια με ενδυνάμωση και για τελείωμα καλές διατάσεις!

Fit Challenge: Interval-circuit, εμπνευσμένο από την αθλητική προπόνηση, με λειτουργικές κινήσεις, ένταση, δυναμισμό και πρόκληση!

Abs’n Hips: Το abs and hips είναι ένα δυναμικό πρόγραμμα με έμφαση σε συγκεκριμένες περιοχές του σώματος (κοιλιακοί, ραχιαίοι, γλουτοί). Τόνωση , γράμμωση και ενδυνάμωση για όλα τα επίπεδα και όλες τις ηλικίες.

Mobility: Μάθημα για την πιο βασική λειτουργία του σώματος, την ευλυγισία και την ευκαμψία. Αυξήστε το εύρος της κίνησης των αρθρώσεων και χτίστε μια γερή βάση για την πρόληψη τραυματισμών.

Fight &Body: Επιρροή από πολεμικές τέχνες, πρόγραμμα υψηλής έντασης!

 

 

EXCLUSIVE

*Pilates effect: Σύστημα για δυνατό κορμό και σωστή στάση σώματος. Οι ασκήσεις σε ροή και η αναπνοή σε έναν τέλειο συνδυασμό.

*Yoga effect: Η προσέγγιση της δύσης στη yoga με δυνατά αποτελέσματα. Οι asanas στοχεύουν στην ισορροπία, μυϊκή αντοχή, ενδυνάμωση, ευλυγισία και ψυχική ευεξία.

* Hatha- Nidra Yoga: Η Yoga Nidra είναι μια εξαιρετική μέθοδος που βοηθά ιδιαίτερα στην απελευθέρωση των εντάσεων από τα τρία επίπεδά μας: το σωματικό, το νοητικό και το συναισθηματικό.

*MINI BANDS: Λειτουργική προπόνηση με τη χρήση ειδικών λάστιχων. Αύξηση μεταβολισμού ενεργοποίηση και ενδυνάμωση όλων των μυϊκών ομάδων με ασφάλεια για τις αρθρώσεις του σώματος .

*BRAZILIAN BUTT: Πρόγραμμα μυϊκής τόνωσης και σύσφιξης που εστιάζει σε: γλουτούς – κοιλιά- προσαγωγούς – απαγωγούς, βελτιώνοντας το σχήμα τους και αφαιρώντας πόντους.

*BARRE A’ TERRE: Μια σειρα ασκησεων του κλασικου μπαλετου που πραγματοποιουνται στο πατωμα,μεσα από αυτό επιτυγχανεται η ενδυναμωση και αυξανεται το ευρος κινησης των αρθρωσεων και των μυων με αποτελεσμα την σωστη σταση του σωματος.

Πρόγραμμα Αίθουσας Μαχητικών

Πρόγραμμα Αίθουσας Παιδικών Τμημάτων

Πρόγραμμα Pilates

Κλείσε την θέση σου εδώ