Προγράμματα

Πρόγραμμα Cross Training

Ομαδικά προγράμματα

ΟΜΑΔΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

Tabata Intervals: Υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση με το πρωτόκολλο TABATA. Ιδανικό για κάψιμο λίπους και βελτίωση της αερόβιας ικανότητας .

Power Tubes: Συνδυασμός αεροβικής προπόνησης και ενδυνάμωσης με λάστιχα, για όλες τις μυϊκές ομάδες.

Body intervals: Ενδυνάμωση με εναλλαγές οργάνων και μεθόδων σε συνδυασμό με λειτουργικές κινήσεις για όλο το σώμα.

Functional: Μοντέρνα προσέγγιση της προπόνησης ενδυνάμωσης με μπάρες! Κιλά και εναλλαγές λειτουργικών κινήσεων για πρόκληση των μυών σε ένα πρόγραμμα για όλους.

Fitness effect: Αερόβιο στην αρχή, συνέχεια με ενδυνάμωση και για τελείωμα καλές διατάσεις!

Fit Challenge: Interval-circuit, εμπνευσμένο από την αθλητική προπόνηση, με λειτουργικές κινήσεις, ένταση, δυναμισμό και πρόκληση!

Abs’n Hips: Το abs and hips είναι ένα δυναμικό πρόγραμμα με έμφαση σε συγκεκριμένες περιοχές του σώματος (κοιλιακοί, ραχιαίοι, γλουτοί). Τόνωση , γράμμωση και ενδυνάμωση για όλα τα επίπεδα και όλες τις ηλικίες.

Mobility: Μάθημα για την πιο βασική λειτουργία του σώματος, την ευλυγισία και την ευκαμψία. Αυξήστε το εύρος της κίνησης των αρθρώσεων και χτίστε μια γερή βάση για την πρόληψη τραυματισμών.

Fight &Body: Επιρροή από πολεμικές τέχνες, πρόγραμμα υψηλής έντασης!

 

 

EXCLUSIVE

*Pilates effect: Σύστημα για δυνατό κορμό και σωστή στάση σώματος. Οι ασκήσεις σε ροή και η αναπνοή σε έναν τέλειο συνδυασμό.

*Yoga effect: Η προσέγγιση της δύσης στη yoga με δυνατά αποτελέσματα. Οι asanas στοχεύουν στην ισορροπία, μυϊκή αντοχή, ενδυνάμωση, ευλυγισία και ψυχική ευεξία.

* Hatha- Nidra Yoga: Η Yoga Nidra είναι μια εξαιρετική μέθοδος που βοηθά ιδιαίτερα στην απελευθέρωση των εντάσεων από τα τρία επίπεδά μας: το σωματικό, το νοητικό και το συναισθηματικό.

*MINI BANDS: Λειτουργική προπόνηση με τη χρήση ειδικών λάστιχων. Αύξηση μεταβολισμού ενεργοποίηση και ενδυνάμωση όλων των μυϊκών ομάδων με ασφάλεια για τις αρθρώσεις του σώματος .

*BRAZILIAN BUTT: Πρόγραμμα μυϊκής τόνωσης και σύσφιξης που εστιάζει σε: γλουτούς – κοιλιά- προσαγωγούς – απαγωγούς, βελτιώνοντας το σχήμα τους και αφαιρώντας πόντους.

*BARRE A’ TERRE: Μια σειρα ασκησεων του κλασικου μπαλετου που πραγματοποιουνται στο πατωμα,μεσα από αυτό επιτυγχανεται η ενδυναμωση και αυξανεται το ευρος κινησης των αρθρωσεων και των μυων με αποτελεσμα την σωστη σταση του σωματος.

Πρόγραμμα Αίθουσας Μαχητικών

Πρόγραμμα Αίθουσας Παιδικών Τμημάτων

Πρόγραμμα Κρεβάτι Pilates REFORMER-TOWER

Κλείσε την θέση σου εδώ